20.12.2020/09:32

Koronakryzys uderzył w sektor travel retail. Firmy walczą o odbudowę przychodów [WYWIAD]

- Biznesem, który w naszym przypadku podnosi się najszybciej, to część sieci InMedio powiązana z segmentami dyskontów, supermarketów i hipermarketów, które właściwie wróciły do poziomów z 2019 roku. Wyzwaniem pozostaje część sieci zlokalizowana w centrach handlowych, gdzie odwiedzalność jest materialnie poniżej roku 2019 - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Kornelia 21.12.2020

    Ciężko się to czyta bo rozmówca posługuje się w zasadniczych punktach skrótowcami albo anglicyzmami. Skoro już ta osoba nie umie wypowiadać się po polsku, wypadałoby żeby chociaż redakcja zamieściła jakieś słowniczek do tych wypowiedzi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także