24.04.2020/13:45

Koronakryzys zburzył dotychczasowe modele relacji sieci handlowych z klientami i dostawcami! Jak wykorzystać tę sytuację?

Jeśli jeszcze pół roku temu wydawało się nam, że żyjemy w czasach VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity – zmienność, niepewność, złożoność, niejednoznaczność) to Koronawirus pokazał nam, jak bardzo się myliliśmy, i jak wygląda prawdziwe VUCA 2.0. Covid-19 wstrząsnął rynkiem i zachowaniami konsumenckimi na bezprecedensową skalę. Pełne konsekwencje zderzenia z czarnym łabędziem pozostają niejasne i trudne do przewidzenia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • januszpitera 25.04.2020

    Znakomity artykuł i świetnie oddający relacje w biznesie tradycyjnym oraz e-commerce. Refleksja na przejściem czy relacjami pomiędzy jedną a drugą formą sprzedaży bardzo trafna. Dziękuję.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.