01.04.2020/10:45

Koronawirus u pracownika lub klienta sklepu. Co powinieneś zrobić?

W zeszłym tygodniu potwierdzony został pierwszy przypadek osoby z koronawirusem w polskim sklepie. Stało się to, czego detaliści obawiali się od dłuższego czasu, i co najprawdopodobniej będzie zdarzało się coraz częściej. Sprawdź jak powinny wyglądać procedury w razie stwierdzenia zakażenia koronawirusem u pracownika lub klienta twojego sklepu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Rene 18.03.2021

    Mery ma rację u mnie w sklepie też jak by nic się nie stało

  • Bieronka-pracownik 09.03.2021

    Ha ha ha haaaa w HANDLU NIE MA KWARANTANNY! U nas prawie już wszyscy kasjerki i pozostali pracownicy obsługi bezpośredniej klienta zaliczyli KoVid! Pozdrowienia z Gdańska

  • Wanda 14.01.2021

    Zachorowałam na covida, w tym samym czasie jeszcze jednej koleżance wyszedł test pozytywnie. W sklepie jakby nigdy nic się nie stało chociaż zgłaszaliśmy że już w pracy źle żeśmy się czuły. Kierownik wprost powiedział że choroby po nas widać nie było. Po covidzie nastąpiły komplikację. Wróciłam do pracy po dwóch miesiącach. Na dzień dobry usłyszałam od kierownika że gdybym nie mówiła lekarzowi że się źle czuj to by mi tyle wolnego nie dał. Teksty weź się do roboty to nie będziesz chorować to już standard. Pierwszego dnia po chorobowym nawet nie umożliwiono mi pójścia na przerwę.

  • Mery 30.04.2020

    Hmmm.... a nam kazano normalnie pracować jakby nic się nie stało. Żadnego odkażania nie było.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.