13.03.2020/10:45

Koronawirus w handlu. Sektor może mieć kłopot z przemysłówką. Problemy czekają małych detalistów [WYWIAD]

- Możemy spodziewać się nieznacznego ograniczenia dostaw artykułów przemysłowych, gdyż ten segment produktów jest w pewnej części uzależniony od produkcji w Chinach. Z punktu widzenia konsumentów najważniejsze jest to, że problem nie dotyczy dostępności żywności – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • top 30.12.2020

    podstawa to własny magazyn na takie niepewne czasy choćby na kwartał mieć zatowarowanie pozdrawiam www.top-maluszek.pl razem damy radę do siego roku 2021

  • małami 16.03.2020

    Ja się zastanawiam jaki jest pożytek z organizacji tego typu jaki reprezentuje ta Pani. Nawet w tym artykule widać, że Pani nie ma nic konkretnego do powiedzenia. Smiem wątpić czy problemy drobnego detalu są jej znane. Tylko konferencje, panele, wywiady i inne pierdoły. Z czego się utrzymują takie organizacje? Czy to nie dyskretny lobbing dużych korporacji?

  • Zbych 13.03.2020

    Ta pani na zakupy powinna się wybrac
    Szkoda ze makro i tym podobne sklepy to mali detalisci

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.