30.03.2020/08:42

Koronawirus wymusza na sklepach zmiany w efektywnym gospodarowaniu czasem pracy pracowników

Handel detaliczny w branży spożywczej niewątpliwie znalazł się w nowej rzeczywistości. Reakcja na zmieniające się potrzeby rynku, konsumentów i otaczającego świata jest w tym momencie ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Placówki handlowe wdrażają zmiany w sposobie funkcjonowania, obsługi klientów, godzin otwarcia i podejmują działania zabezpieczające swoich pracowników.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Człowiek 03.04.2020

    Z takim zarządzaniem zasobami lidzkimi to u nich niedłógo zabraknie pracusi. Efektywnie to włascicieli sieci supermarketów wykańczają pracowników. 11-12 godzin pracy dziennie przy kaszlących i kichających klientach. I żadnych badań! No, żeby się nie okazało, że cały sklep musi odejść na kwarantanne. Strach się bać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.