03.03.2016/13:06

Krakowski Kredens bez kompromisów

Krakowski Kredens realizuje kampanię pod hasłem „Jakość bez kompromisów”. W odsłonie wielkanocnej promowane będą dwa motywy prezentujące produkty bez dodanych konserwantów ani wzmacniaczy smaku w postaci glutaminianu sodu.

Obok reklamowanej już wcześniej Szynki niedzielnej bez dodanych konserwantów tuż przez Wielkanocą pojawi się reklama Kiełbasy białej z szynki bez konserwantów.

Marka Krakowski Kredens pozycjonowana jest w segmencie premium. W jej skład wchodzą produkty inspirowane tradycją kulinarną galicyjskiego mieszczaństwa z przełomu XIX i XX wieku. W asortymencie znajdują się między innymi wysokiej jakości wędliny, przetwory warzywne, przetwory owocowe, miody, grzyby, musztardy, słodycze, syropy, soki ekologiczne, kawy, herbaty, nalewki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.