16.01.2018 / 12:45
StoryEditor

Krzysztof Łagowski, PKN Orlen: Chcemy wśród klientów stacji budować nawyki i świadomość [WYWIAD]

Krzysztof Łagowski, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej w PKN Orlen (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Warunkiem odniesienia sukcesu w sprzedaży pozapaliwowej jest wprowadzenie na stacjach paliw rozwiązań z nowoczesnego handlu i nad tym właśnie bardzo intensywnie pracujemy, poszukując wciąż nowych rozwiązań m.in. w logistyce - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Łagowski, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej w PKN Orlen.

Koncern Shell chce do 2025 r. zwiększyć udział sprzedaży pozapaliwowej w ogólnej sprzedaży stacji do 50 proc. PKN Orlen ma podobne plany?

Podpisujemy się pod takim celem, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 12:53
StoryEditor
Zainwestowali w Dino, a teraz zebrali setki milionów euro na kolejne inwestycje. Czy wydadzą je na zakup sieci handlowych?
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Należący do Enterprise Investors fundusz Fund IX zebrał 340 mln euro na nowe inwestycje. Zamierza skupić się na inwestycjach m.in. w technologie, handel i produkcję.

Jak podkreśla firma, EIF IX cieszył się dużym zainteresowaniem komercyjnych instytucji finansowych, które zapewniły ponad 60 proc. zebranego kapitału. Po raz pierwszy w 35-let...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2025 / 08:53
StoryEditor
7-Eleven jednak zmieni właściciela? Kanadyjski gigant z dostępem do ksiąg właściciela największej sieci sklepów convenience na świecie
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven w japońskim Tokio (fot. WildSnap/Shutterstock)

Kanadyjska grupa Alimentation Couche-Tard i japońska firma Seven & I podpisały umowę o zachowaniu poufności (NDA), która umożliwi temu pierwszemu podmiotowi dostęp do szczegółowych danych finansowych właściciela sieci sklepów 7-Eleven. Jest to istotny krok do przodu w negocjacjach akwizycji, które ma potencjał do stania się transakcją dekady na rynku handlu spożywczego/FMCG na świecie.

Szczegółowe warunki porozumienia pozostaną poufne, poinformowała firma Seven & I, operator sieci 7-Eleven, w oświadczeniu wydanym w czwartek. Umowa zawiera również tzw. klau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:00