11.03.2023 / 12:08
StoryEditor

Podczas Wielkanocnych zakupów Polacy będą kupować mniejsze opakowania i gramatury produktów, ale i tak zapłacą za nie więcej

Tegoroczne zakupy wielkanocne będą odczuwalnie droższe niż poprzednie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Spodziewam się, że tegoroczne zakupy wielkanocne będą odczuwalnie droższe niż poprzednie. Wiele produktów spożywczych zdrożało o ponad 20 proc. rdr. Natomiast w przypadku jajek, bez których Polacy nie wyobrażają sobie Wielkanocy, mówi się o wzroście cen nawet o ponad 40 proc. – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl dr Krzysztof Łuczak, główny ekonomista grupy Blix.

Bez wątpienia Polacy wydadzą na tegoroczne święta wielkanocne więcej niż w zeszłym roku, przy założeniu, że kupią tyle samo produktów tego samego rodzaju. – W ciągu osta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 11:02
StoryEditor
GK Specjał chce, by Market Plus był szyldem parasolowym dla najlepszych sklepów z ekosystemu detalicznego grupy
Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał, opowiada w wywiadzie dla Wiadomości Handlowych o rozwoju projektu Market Plus, utwardzaniu franczyzy i działaniach oraz trudnych relacjach z dostawcami

Specjał rozwija powoli sklepy własne, ale także twardszą franczyzę pod szyldem Market Plus? Bazą tej sieci pozostają jednak sklepy własne?

Tak, projekt Market Plus łącz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 17:48
StoryEditor
Ile kosztuje uruchomienie wyspy w galerii handlowej? Eksperci twierdzą, że to szansa na niższy czynsz, ale trzeba uważać
Wyspa handlowa marki Biały Jeleń (fot. Fot. Mat. Prasowe)
Wyspy w centrach handlowych zyskują popularność wśród operatorów, którzy do tej pory nie byli kojarzeni z tymi lokalizacjami. To efekt niższych kosztów i większej elastyczności. Trzeba jednak pamiętać o zagrożeniach.

Jak zwraca uwagę firma Checkpoint Systems wyspy handlowe, podobnie jak sezonowe stoiska, z reguły nie są celem samym w sobie podczas wycieczki do galerii. Ich biznes w dużej mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. maj 2024 14:27