09.08.2017/12:45

Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu: Jestem zszokowany reklamą Tigera

- Jestem zszokowany reklamą Tigera. Brak mi słów. Jako współwłaścicielowi firmy produkującej Tigera jest mi po prostu wstyd - napisał na Twitterze Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex. Napojowa marka przeżywa aktualnie kryzys wizerunkowy, który jest efektem publikacji kontrowersyjnej grafiki w Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

20 komentarzy

  • Krzysiek322 15.09.2017

    Aby Maspex mógł odzyskać dobre imię Pawiński musi z niej odejść. Tylko wtedy jest nadzieja, że taka sytuacja się nie powtórzy.

  • Sergiusz 24.08.2017

    Mimo całego tego zamieszania ich działania aby sprawę rozwiązać są bardzo pozytywne.

  • Zyta 24.08.2017

    Następnym razem niech zatrudnią poważnych ludzi od marketingu i będzie dobrze.

  • Aleksandra 23.08.2017

    Ja bym tam już nie wnikała kto co wiedział, kto jest czego jest winny, skoro firma wzięła na klatę i przeprosiła.

  • bogdan 20.08.2017

    to żadna wpadka, tylko konsekwencja antypolskiej i antypatriotycznej działalności takich konglomeratów jak Maspex. Dlaczego, mając do wyboru innych producentów miałbym nabijać im kabzę?. Wcale nie są lepsi jakościowo od innych a mit o ich "Polskości" prysł razem z ich chamskimi reklamami. Stop lewactwu.

  • Karol 13.08.2017

    Każdemu może powinąć się noga, prezes przeprasza i zapewnia, że sytuacja się nie powtórzy, ludzie powinni mieć trochę wyrozumiałości dla drugiej osoby.

  • olka 12.08.2017

    Firma musi mieć dobre intenecje - zdarzył im się błąd ale nie nalezy ich przekreślać. Wpłacili dużo pieniędzy na kombatantów - zalezy im na polskim społeczeństwu.

  • Boryna 12.08.2017

    Wpłacili 500 tysięcy na Powstańców i to doskonale pokazuje, że jako firma mają dobre intencje. To wina marketingu.

  • status 11.08.2017

    Prezes Pawiński zachował się jak należy! Nie rozumiem tego grillowania polskiej firmy, która rzeczywiście popełniła błąd wybierając durną agencję, której szefowa nie kryje sympatii dla KOD...

  • evela 11.08.2017

    Popełnili błąd ale to każdemu może się zdarzyć, ale przeprosili więc spoko a pół miliona na pewno się przyda wiec dobry gest z ich strony:)

  • Jaca 11.08.2017

    Może naprawdę ktoś się pomylił? 1 sierpnia głośno obchodzony jest głównie w Warszawie i okolicach, zdarza się najlepszym, ważne, że wnioski wyciągnięte!

  • jakiś nick 11.08.2017

    A ja myślę, że to zwykły ludzki błąd... nie skojarzył pewnie jakiś grafik dnia pamięci z powstaniem i poszło tak, a nie inaczej. Po tygodniu ktoś zauważył i afera.

  • Melon 11.08.2017

    Takie to właśnie cudowne dziecko kapitalizmu. Jak lewactwo od sld po PO odeszło od koryta to plucie na PIS pełną gębą. Ten prezes to zwykły salonowiec po układach, nienawidzący naszej historii i tradycji. Nie wierzę, że ta reklama to przypadek. A wręcz twierdzę, że ten "prezes" wiedział o niej. Jestem pewien, że PRL bis pociąga już za wszystkie możliwe sznurki.

  • Juras 11.08.2017

    Beznadziejna decyzja agencji, która powinna wiedzieć, że nie każdy dał się zarazić nienawiścią.
    A polska firma zapłaciła za to wizerunkiem i wsparła powstańców sporą kwotą.

  • M.K. 11.08.2017

    Barbados, myślę, że Maspex już dostał nauczkę, a prezes wyciągnął konsekwencje, przeprosił, przekazał darowiznę. Nie ma co rozpamiętywać, zachowali się najlepiej jak się dało po wpadce agencji marketingowej, której powierzyli swój produkt. Trzeba się cieszyć, ze na całej sytuacji przynajmniej powstańcy skorzystali.

  • Wacek 10.08.2017

    A ja myślałem, że Maspex to uczciwa "firma". Handluję Waszymi produktami ponad 20 lat.
    Jednak teraz należy się zastanowić,czy to już nie za długo.
    Handlowcy wszyscy zastanówmy się co zrobić,bo przeprosiny Prezesa /tutaj / to kpina.

  • Barbados 10.08.2017

    Gdyby udało się zrobić akcję bojkotu marek Maspeksu , tak aby nauczka była bolesna w sensie finansowym to byłoby coś co miałoby sens. Tylko taka lekcja odniesie skutek . To faktycznie zaboli i sprawi ,że konsekwencje będą odczuwalne. Tekst o " naruszeniu wartości historycznych " jest równie głupi moim zdaniem co cała obrona agencji.
    Zastanawia mnie fakt ,że nikt w procesie tworzenia tej grafiki nie zasugerował im ,że będzie z tego ogromny problem wizerunkowy.

  • lovefool 10.08.2017

    Z powodu dalszych i bliższych zaszłości historycznych tzw. elity w Polsce tworzą osoby jawnie Polski nienawidzący... jest coś w tym nazistowskiego, dosłownie taka bezpośrednia kontynuacja polityki nazistów względem Polski...
    Czy maspex to w istocie polska firma?
    BTW. jak to się wszystko łączy... parę miesięcy temu tiger miał reklamę kpiącą z katastrofy smoleńskiej, do wyborczej dodają za 79gr tymbarka, (z michalczewskim to była "kłótnia w rodzinie" czy co?), szefowa agencji pr to oszalała KODziara.
    Szok... bo można PiS nie lubić, jednak jeśli rzekomo polski(?) gigant spożywczy nie dostrzega tego, że np. PiS wspiera polskich producentów... to chyba jest coś nie tak z wami...
    Wyobraźcie sobie analogiczną akcję naśmiewającą się z holokaustu, ba! nawet nie potrafię sobie wyobrazić namiastki podobnej akcji niemieckiej firmy dotyczących np. żołnierzy wehrmachtu... Czym sobie zasłużyli Powstańcy Warszawscy? Czym sobie na tą nienawiść zasłużyli Polacy...?

  • TK 10.08.2017

    Red Bull jest buntowniczy
    Tak samo Monster, RockStar.
    Ale oni mają agencje reklamowe z prawdziwego zdarzenia. Tu.... Cała kampania żenująca. Poziom Chłopaków do wzięcia... No ale rozumiem że teraz Tiger ma taki target.
    Żenada gorsza od wtopy z Żytnia.

    Panie Prezesie Pawiński, uważam Pana za jednego z nainteligentniejszych Prezesów. Zawsze miło się z Panem dyskutuje na EEC czy Forum Spożywczym.
    Chyba czas pokazać ten palec co na zdjęciu tej nieudolnej Agencji. Poziom żartów i poczucie humoru jak u przedszkolaków z marginesu społecznego, a nie buntowników.
    Pozdrawiam

  • Spec od marketingu 09.08.2017

    To co Pani nazywa "kreowaniem buntowniczego charakteru marki" to nic innego jak propagowabie chamstwa, agresji i bezczelności. A ta reklama to nie jest jakiś niespodziewany wybryk tylko logiczna kontynuacja tego marketingowego rynsztoku, który Pani nazywa kampanią reklamową.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.