Segmentacja klientów w kanale q-commerce wg Gorillas [Krzysztof Pierzchała - WYWIAD]
- Oczekiwania konsumentów Gen Z powodują, że trzeba usunąć jak najwięcej barier, aby udostępnić im jak najbardziej elastyczne i komfortowe doświadczenie zakupowe. Co cenne dla dostawców, klienci kupujący na platformie q-commerce są mniej wrażliwi cenowo, są to ludzie młodsi, dobrze wykształceni, lepiej zarabiający, którzy akceptują to, że korzystają z usługi premium, więc trzeba za nią zapłacić – ale jednocześnie ta opłata powoduje, że mają więcej czasu dla siebie, dla swoich znajomych, dla bliskich, nie muszą iść do sklepu, mogą mieć wszystko tu i teraz, tak jak chcą – wyjaśnia Krzysztof Pierzchała, dyrektor handlowy Gorillas DE w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.
Pozostało jeszcze 95% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4