21.10.2014/10:47

Kwestionariusz menadżera

Szanowni Czytelnicy, chcąc przybliżyć sylwetki kluczowych fachowców branży FMCG, ruszamy z nową rubryką – kwestionariuszem menadżera.

Większość osób, które poprosimy o jego wypełnienie, regularnie wypowiada się na łamach „WH” – czy to przy okazji wywiadów, czy w tekstach eksperckich. Pierwszy kwestionariusz wypełniła Karolina Karolczak, dyrektor marketingu handlowego w firmie Agros-Nova.

Praca jest dla mnie...
pasją, codziennym stawianiem czoła wyzwaniom, a przede wszystkim świetnym uzupełnieniem życia.

Specyficzne dla branży FMCG są...
nieustające zmiany, które trzeba bacznie obserwować.

O konkurencji mówię, że...
zmusza do ciągłego rozwoju, stawia wyzwania i stanowi motywację do działania.

Konsumenci...
są sprytni, świadomi i wymagający. Szukają najlepszej jakości w rozsądnej cenie.

Mój największy sukces...
jest jeszcze przede mną. Będzie to coś naprawdę z przytupem.

Porażka to...
słowo, którego nie lubię, chociaż wiele uczy.

U współpracowników najbardziej cenię...
coś, czego nie można kupić: zaangażowanie i zespołowość.

Kandydatów do pracy pytam o...
kompetencje i kwalifikacje, ale i tak uważam, że najważniejsza jest osobowość. W końcu luki w wyszkoleniu można uzupełnić, a charakter się ma albo nie. I kropka.

Dobry szef to taki, który...
pozwala rozwinąć skrzydła, ufa, ale i stawia wyzwania, zachęca do wyjścia z własnej strefy komfortu i daje przestrzeń do własnych inicjatyw.

W biznesie kieruję się maksymą...
„Jeśli to, co robisz, nie zbliża cię do twoich celów, znaczy, że cię od nich oddala”.

Firma, w której pracuję...
powinna cenić swoich pracowników i klientów. Poza tym muszę się z nią identyfikować – bez tego nie mogłabym sprzedawać jej produktów.

Gdybym wygrała milion w Lotto...
spełniłabym marzenia najbliższych. We własnym życiu nie chciałbym niczego zmieniać.

Mój azyl to...
najbliżsi – rodzina i przyjaciele, bez których wsparcia nie byłabym tu, gdzie jestem.


Karolina Karolczak
odpowiada za wszystkie linie produktowe marek Dr Witt, Fortuna, Garden, Kotlin, Krakus, Łowicz, Pysio i Tarczyn. Do jej zadań należą: współtworzenie polityki handlowej, rozwój strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie relacji z klientami, współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, agencjami badań rynkowych oraz PR. Posiada ponad 14-letnie doświadczenie, które zdobywała w firmach FoodCare, BIC Polska, Levi Strauss i Sephora. Ekspertka w takich dziedzinach, jak: merchandising, zarządzanie kategorią, trade marketing, marketing konsumencki, operational development, sales activities i sales strategy. Prelegentka wielu konferencji, trener, wykładowca Silesian International Business School, autorka licznych publikacji branżowych. Jej hobby to sport i kuchnia wschodnia.



(ATE)



Wiadomości Handlowe, Nr 10 (139), Październik 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.