30.01.2020/08:17

Lagardere Travel Retail Foodservice z nową strategią dla sieci So! Coffee. W planach rozwój marek Johnny Rockers i Paul

- Będziemy rozwijać projekty gastronomiczne. Inwestujemy w nowe koncepty oraz będziemy szukać lokalizacji zarówno na lotniskach, jak i na dworcach kolejowych – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający FoodService Polska, Lagardere Travel Retail.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.