12.10.2017/20:23

Lakma Strefa prowadzi loterię promującą marki Sidolux i Perlux

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem października uruchomił loterię promującą marki Sidolux i Perlux. To pierwsza w historii firmy tak duża promocja. Towarzyszy jej kampania reklamowa oraz wsparcie marketingowe.

Kampania reklamowa marek Sidolux i Perlux, prowadzona w prasie branżowej, wystartowała we wrześniu. W październiku działania obejmą promocję w Internecie oraz intensywną reklamę w radiu i TV. Wsparcie kampanii marketingowej obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju, w których zostaną zamieszczone informacje o loterii oraz dedykowane ekspozycje displayowe. Na ekspozycjach sklepowych oraz na samych produktach, biorących udział w konkursie, pojawią się specjalne zawieszki z informacją o loterii i naklejki.

Lakma zajmuje z marką Sidolux pierwszą pozycję w rankingu producentów pod względem udziałów w sprzedaży wartościowej i ilościowej wśród produktów do podłóg – według Panelu Handlu Detalicznego Nielsena.

Lakma Strefa  to polskie przedsiębiorstwo założone w 1988. Spółka specjalizuje się w szeroko rozumianej chemii budowlanej, systemach dociepleń oraz chemii gospodarczej i profesjonalnej. Portfolio marek obejmuje Sidolux, Perlux, Alertex, Sollux Organic Clean, Preseptol.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.