02.11.2016/13:40

Łańcuch wartości w branży spożywczej

Logistyka jest elementem zapewniającym przedsiębiorstwom spożywczym przewagę konkurencyjną na rynku. Sprawny proces logistyczny oraz płynące z tego korzyści mogą wpłynąć w istotny sposób na ich pozycję na rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alicja Kubiak Hurtum.pl 03.11.2016

    Sposób dotarcia do klienta końcowego ulega ciągłym przeobrażeniom w związku m.in. ze zmianami technologicznymi, które wpływają na modele biznesowe. Dotarcie do klienta na rynku hurtowy to obecnie nie kwestia magazynu czy logistyki, ale posiadania wiedzy, kontaktu i informacji o kliencie końcowym. W hurtum.pl widzimy ten trend i proponujemy producentom/dystrybutorom zmierzenie się z potrzebami nowych doświadczeń ze strony klientów hurtowych. W niedalekiej przyszłości rynek będzie należał do tych producentów/dystrybutorów, którzy będą mieli bezpośrednią wiedzę o kliencie hurtowym, będą mieli z nim kontakt, znali jego potrzeby i nawyki zakupowe, jednocześnie pozostawiając kwestię logistyki wyspecjalizowanym operatorom hurtowym, których zadaniem będzie dowiezienie produktów/towarów pod wskazany adres.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.