02.11.2016/13:40

Łańcuch wartości w branży spożywczej

Logistyka jest elementem zapewniającym przedsiębiorstwom spożywczym przewagę konkurencyjną na rynku. Sprawny proces logistyczny oraz płynące z tego korzyści mogą wpłynąć w istotny sposób na ich pozycję na rynku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alicja Kubiak Hurtum.pl 03.11.2016

    Sposób dotarcia do klienta końcowego ulega ciągłym przeobrażeniom w związku m.in. ze zmianami technologicznymi, które wpływają na modele biznesowe. Dotarcie do klienta na rynku hurtowy to obecnie nie kwestia magazynu czy logistyki, ale posiadania wiedzy, kontaktu i informacji o kliencie końcowym. W hurtum.pl widzimy ten trend i proponujemy producentom/dystrybutorom zmierzenie się z potrzebami nowych doświadczeń ze strony klientów hurtowych. W niedalekiej przyszłości rynek będzie należał do tych producentów/dystrybutorów, którzy będą mieli bezpośrednią wiedzę o kliencie hurtowym, będą mieli z nim kontakt, znali jego potrzeby i nawyki zakupowe, jednocześnie pozostawiając kwestię logistyki wyspecjalizowanym operatorom hurtowym, których zadaniem będzie dowiezienie produktów/towarów pod wskazany adres.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.