13.02.2018/11:33

Leclerc zwiększył sprzedaż, głównie dzięki hipermarketom i e-commerce

Francuska sieć ogłosiła wyniki finansowe za 2017 r., raportując wzrost sprzedaży o 2 proc. rok do roku, z wyłączeniem paliwa. Firma wypracowała przychody w wysokości 37,2 mld euro. Z uwzględnieniem paliw sprzedaż wzrosła o 3,2 proc., do kwoty 44,83 mld euro.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.