Lepsza jakość koszyka klientów Black Red White – case study
Klienci w internecie, inaczej niż w handlu tradycyjnym, często rezygnują z zakupów na ostatniej prostej, porzucając koszyk pełen produktów tuż przed płatnością. Źle skonfigurowany koszyk to podstawowy problem bardzo wielu sklepów internetowych. Pokazujemy na przykładzie, jak można sobie z nim poradzić.
Pozostało jeszcze 97% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
17.07.2019
To jest w sumie całkiem słuszny tytuł :) Może jakość koszyka jest lepsza w stosunku do tego co było wcześniej ale nie jest to dobry koszyk, niestety nawet w tak dużej agencji jak Ideo, świadomość UX'owa jest słaba...
6