15.07.2020/11:38

Lewiatan planuje zwiększyć o 10 proc. przychody z marki własnej

W całym 2020 roku Lewiatan Holding chce wprowadzić nowe marki własne. Przychody ze sprzedaży tych produktów mają wzrosnąć o 9,8 proc. również dzięki nowym kategoriom. Z danych PSH Lewiatan wynika, że sprzedaż produktów marki własnej stanowi obecnie poziom ponad 6 proc. wartości sprzedaży Lewiatana.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.