07.04.2017/14:03

Lidl, Carrefour czy McDonald's angażują pracowników jako amasadorów marki

Wielu pracodawców jest przekonanych, że ich pracownicy mogą świetnie wpływać na pozytywny wizerunek marki. Takie sieci jak Lidl, Carrefour czy McDonald's już praktykują takie działania. Jak namówić pracownika na tzw. employer branding? – tej kwestii przygląda się portal pulsHR.


 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.