26.04.2018 / 15:05
StoryEditor

Lidl chce dać klientom „więcej na radość z życia”. Sieć z nowym konceptem marketingowym

(materiały prasowe)
W maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą klienci sieci. Hasłem nowej kampanii, a jednocześnie zmianą claimu firmy będzie: „Więcej na radość z życia”. Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska, wyjaśnił znaczenie nowego hasła w następujący sposób: „Zakupy w Lidlu dają naszym klientom możliwość oszczędzania pieniędzy i czasu, a zaoszczędzone zasoby możemy przeznaczyć na celebrowanie czasu wypełnionego radością z najbliższymi”.

Co istotne nowe hasło ma spiąć wszystkie obszary biznesu Lidla w Polsce, czyli sklepy detaliczne oraz projekty winnicalidla.pl i Lidl Podróże.

- Chcemy w inny sposób niż dot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
19.12.2025 / 17:47
StoryEditor
Cień amerykańskiego kurczaka nad Polską. Popeyes przyspiesza ekspansję
Popeyes otwiera 30. restaurację w Polsce

20 grudnia Popeyes otworzy swoją 30. restaurację w Polsce. Nowy lokal powstaje w Długołęce pod Wrocławiem, przy jednej z głównych tras wylotowych z miasta, w formule drive-thru. To jednocześnie piąta lokalizacja sieci w aglomeracji wrocławskiej, co pokazuje, że Dolny Śląsk stał się jednym z kluczowych obszarów rozwoju marki.

Otwarcie w Długołęce ma znaczenie wykraczające poza samą lokalizację. To moment symboliczny – po trzech latach obecności na rynku Popeyes osiąga próg 30 restauracji, potwierdza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 14:35
StoryEditor
Tak wygląda nowy format sklepu X-kom. Jak zmieni się doświadczenie zakupowe?
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)

X-kom otworzył w Silesia City Center salon w zupełnie nowym formacie, który wyraźnie odcina się od dotychczasowych lokalizacji marki. Zmieniono nie tylko wygląd przestrzeni, ale też sposób obsługi i prezentacji oferty.

W Silesia City Center otwarto sklep X-kom w nowym formacie. Salon o powierzchni ponad 205 m kw. stanowi kolejny etap rozwoju oferty technologicznej centrum handlowego, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2025 19:02