26.04.2018/15:05

Lidl chce dać klientom „więcej na radość z życia”. Sieć z nowym konceptem marketingowym

W maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą klienci sieci. Hasłem nowej kampanii, a jednocześnie zmianą claimu firmy będzie: „Więcej na radość z życia”. Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska, wyjaśnił znaczenie nowego hasła w następujący sposób: „Zakupy w Lidlu dają naszym klientom możliwość oszczędzania pieniędzy i czasu, a zaoszczędzone zasoby możemy przeznaczyć na celebrowanie czasu wypełnionego radością z najbliższymi”.

Co istotne nowe hasło ma spiąć wszystkie obszary biznesu Lidla w Polsce, czyli sklepy detaliczne oraz projekty winnicalidla.pl i Lidl Podróże.

- Chcemy w inny sposób niż dotychczas opowiadać o Lidlu - podkreśla prezes Lidl Polska. I dodaje, że dotychczas firma komunikowała, że "Lidl jest tani", "ceni jakość", "to mądry wybór" lub inspirowała klientów kampaniami kulinarnymi z udziałem Karola Okrasy. Teraz firma chce pokazać swoją ofertę poprzez pryzmat swoich klientów i ich doznań i odczuć.

Jak wskazał Maksymilian Braniecki każdego dnia w sklepach sieci Lidl robi zakupy około 1 000 000 osób, to właśnie klienci sieci będą opowiadać tym, którzy nie korzystają jeszcze z usług sieci jak  zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”.

 W jaki sposób przedstawiciele Lidla objaśniają hasło „Radość życia”? „To chwile spędzone wraz z najbliższymi, poznawanie świata i jego zakątków – zarówno tych bliższych jak i dalszych, pasje oraz hobby, w które wkładamy całe serce, a także proste codzienne przyjemności np. dobry film czy spacer w parku. Każdy definiuje „radość z życia” w inny, odmienny sposób, ważne by czerpać ją „całymi garściami”.”

Bohaterami nowej kampanii sieci Lidl „zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla. Opowiedzą oni o tym, jak  pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.”

- Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej - my chcemy pokazać jak „radość z życia” definiują Polacy i jak Lidl może pomóc w jej realizacji. Wierzymy, że dzięki doświadczeniu zakupów w Lidlu dajemy naszym klientom możliwość oszczędzania pieniędzy i czasu, a zaoszczędzone zasoby możemy przeznaczyć  na celebrowanie czasu wypełnionego radością z najbliższymi - mówi Maksymilian Braniecki.

- Chcemy udowodnić, że warto u nas robić zakupy. Zakupy w Lidlu to trochę mniej stresu, bo nasze sklepy są większe niż u konkurencji. Mamy też duże parkingi - mówił szef sieci Lidl. - Kampania ma pokazać, że kupując w Lidlu, kupując marki Lidla, mamy szansę zaoszczędzić czas i pieniądze. I wykorzystać je na prawdziwe przyjemności, na wspólne chwile spędzone z rodziną czy na realizację własnych pasji. Stąd hasło kampanii „Więcej na radość z życia” - tłumaczył.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • podatnik 27.04.2018

    brak torby bawełnianej to skandal. mają też być kasy samoobsługowe. logo może zostać lata 90.-te to super dekada.

  • klient lidla 26.04.2018

    Jako zwyklemu klientowi nie podobaja mi sie brak ekologicznych toreb bawelnianych. I zrobcie cos z logo, bo przypomina mi sklepy z lat '90.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.