Lidl chce lepiej i łatwiej oznaczać towary. Wprowadza elektroniczny system cenówek
Lidl wprowadza system elektronicznych cenówek (Electronic Shelf Label). Dzięki temu produkty mają być lepiej opisane, co ma ułatwić życie pracownikom i klientom sieci.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
4 komentarze
-
29.04.2021
Elektryczne cenówki nie robi się po to, by pomóc klientom w lepszym oznaczeniu, tylko służy po to, by zwolnić dwie osoby ze sklepu odpowiedzialne za zmiany cenówek.
-
29.04.2021
@reb
Tak, Tesco miała ten system już w 2013 roku. -
27.04.2021
Czy tego nie miało Tesco?
-
27.04.2021
Już dawno temu pisałem, że powinna to zrobić Biedronka.
13