Lidl chce walczyć o klientów nie tylko ceną. Sieć startuje z nową kampanią
Sieć Lidl rozpoczyna nową kampanię reklamową, połączoną z konkursem dla konsumentów. Zakrojona na cztery tygodnie akcja ma pokazać klientom inne benefity dyskontów pod tym szyldem niż tylko atrakcyjne ceny.
Lidl Polska nie zaprzecza, że dla większości konsumentów jednym z głównych kryteriów decydujących o tym, że robią zakupy w tym, a nie w innym sklepie są ceny. W najnowszej kampanii reklamowej dyskonter próbuje jednak pokazać się nie tylko przez ich pryzmat i wskazuje klientom inne powody, dla których warto odwiedzać należące do niego placówki.
Powody te to:
- Szeroki asortyment produktów dostępnych w jednym miejscu, obejmujący nie tylko artykuły spożywcze, ale również kosmetyki, środki czystości, artykuły przemysłowe oraz tekstylia;
- Wysoka jakość i świeżość produktów możliwa m.in. dlatego, że owoce i warzywa dostępne w ramach Ryneczku Lidla, dostarczane są do sklepów każdego dnia, tak przynajmniej deklaruje spółka;
- Towarzysząca zakupom wygoda, o której decydują m.in. dostępny dla klientów parking, szerokie alejki w dyskontach czy kasy samoobsługowe, choć te atrybuty trzeba przyznać są obecnie raczej normą niż czymś specjalnym.
W ramach najnowszej kampanii sieć przygotowała trzy spoty reklamowe, konkurs dla klientów oraz specjalną stronę, na której będą mogli zapoznać się ze wszystkimi benefitami zakupów w Lidlu. Co do konkursu, to nagrody w nim - w zestawieniu z tymi, które zaproponowała ostatnio swoim bywalcom sieć Biedronka - nie są zbyt spektakularne.
Bo jak mają się trzy karty podarunkowe o wartości 1000 zł do zrealizowania w sklepach Lidl w stosunku do 50 nagród w wysokości 500 tys. zł, z przeznaczeniem na zakup domu lub mieszkania proponowanym przez Biedronkę? Należy jednak zaznaczyć, że żeby wziąć udział w konkursie Biedronki trzeba zrobić zakupy w sieci za kwotę minimum 99 zł (przy czym ta kwota musi być wydana na konkretne produkty objęte loterią). W przypadku konkursu Lidla żadnych zakupów robić nie trzeba.
2 komentarze
-
12.02.2022
W sensie, że Biedronka zrobiła akcje "wybudujemy Wam mieszkania za Wasze pieniądze" ? No to idźcie wydawać pieniądze, idźcie, bo jeszcze im braknie na realizację, a wszystko drożeje ostatnio...
-
10.02.2022
No właśnie dzisiaj zrobiłem zakupy w Biedronce za 100,- PLN z powodu losowania pieniążka na mieszkanie. Jutro do Biedry wysyłam żonę - bo los.
7