09.02.2022/13:48

Lidl chce walczyć o klientów nie tylko ceną. Sieć startuje z nową kampanią

Sieć Lidl rozpoczyna nową kampanię reklamową, połączoną z konkursem dla konsumentów. Zakrojona na cztery tygodnie akcja ma pokazać klientom inne benefity dyskontów pod tym szyldem niż tylko atrakcyjne ceny. 

Lidl Polska nie zaprzecza, że dla większości konsumentów jednym z głównych kryteriów decydujących o tym, że robią zakupy w tym, a nie w innym sklepie są ceny. W najnowszej kampanii reklamowej dyskonter próbuje jednak pokazać się nie tylko przez ich pryzmat i wskazuje klientom inne powody, dla których warto odwiedzać należące do niego placówki. 

Powody te to: 

  1. Szeroki asortyment produktów dostępnych w jednym miejscu, obejmujący nie tylko artykuły spożywcze, ale również kosmetyki, środki czystości, artykuły przemysłowe oraz tekstylia;
  2. Wysoka jakość i świeżość produktów możliwa m.in. dlatego, że owoce i warzywa dostępne w ramach Ryneczku Lidla, dostarczane są do sklepów każdego dnia, tak przynajmniej deklaruje spółka;
  3. Towarzysząca zakupom wygoda, o której decydują m.in. dostępny dla klientów parking, szerokie alejki w dyskontach czy kasy samoobsługowe, choć te atrybuty trzeba przyznać są obecnie raczej normą niż czymś specjalnym.

W ramach najnowszej kampanii sieć przygotowała trzy spoty reklamowe, konkurs dla klientów oraz specjalną stronę, na której będą mogli zapoznać się ze wszystkimi benefitami zakupów w Lidlu. Co do konkursu, to nagrody w nim - w zestawieniu z tymi, które zaproponowała ostatnio swoim bywalcom sieć Biedronka - nie są zbyt spektakularne.

Bo jak mają się trzy karty podarunkowe o wartości 1000 zł do zrealizowania w sklepach Lidl w stosunku do 50 nagród w wysokości 500 tys. zł, z przeznaczeniem na zakup domu lub mieszkania proponowanym przez Biedronkę? Należy jednak zaznaczyć, że żeby wziąć udział w konkursie Biedronki trzeba zrobić zakupy w sieci za kwotę minimum 99 zł (przy czym ta kwota musi być wydana na konkretne produkty objęte loterią). W przypadku konkursu Lidla żadnych zakupów robić nie trzeba. 
 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Bez_nicku 12.02.2022

    W sensie, że Biedronka zrobiła akcje "wybudujemy Wam mieszkania za Wasze pieniądze" ? No to idźcie wydawać pieniądze, idźcie, bo jeszcze im braknie na realizację, a wszystko drożeje ostatnio...

  • Klient 10.02.2022

    No właśnie dzisiaj zrobiłem zakupy w Biedronce za 100,- PLN z powodu losowania pieniążka na mieszkanie. Jutro do Biedry wysyłam żonę - bo los.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także