09.06.2020/12:50

Lidl dołącza do Biedronki z promocją piwa przed kolejnym długim weekendem

Jak przyciągnąć klientów do sklepów przed długimi weekendami? Podczas pandemii dyskonty stosują wydaje się niezawodną metodę: promocja na piwo. Przodują w tym Lidl i Biedronka, choć przed weekendem majowym do walki o klienta próbowały dołączyć też inne sieci.

Tanie piwo w Lidlu i Biedronce staje się już niemal tradycją. Biedronka wystartowała tym razem nieco wcześniej, bo promocję przygotowała na poniedziałek 8 czerwca br. Wybrane marki sprzedawano w ofercie „6 + 6 gratis”, czyli przy zakupie 12 butelek, 6 najtańszych klient dostawał za darmo.

Ze swoją promocją Lidl startuje w środę, 10 czerwca 2020 r. Do sieci powraca promocja, w ramach której klienci będą mogli kupić 16 dowolnych piw w butelce w cenie 8, czyli 8+8 gratis. - W celu otrzymania rabatu 50 proc. należy kupić 16 butelek piwa – produkty można dowolnie mieszać. Promocja obejmuje wszystkie piwa w butelce – podaje Lidl.

Lidl dodatkowo promuje ofertę grillową, w tym ser halloumi dostępny podczas tygodnia greckiego oraz tradycyjne przysmaki do biesiadowania na powietrzu. Biedronka w promocji ma kiełbasę, tańszą o 50 proc.
 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Krk 10.06.2020

    Tylko trzeba aktywować kupon w aplikacji a nigdzie go nie ma :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.