09.04.2020/11:26

Lidl i Biedronka to najbezpieczniejsze sklepy na zakupy! Tak uważają Polacy [BADANIE SKILLTELLIGENCE]

Z badania przeprowadzonego przez agencję Skilltelligence dla serwisu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że zdaniem polskich konsumentów najbezpieczniejsze zakupy można zrobić obecnie w sklepach sieci Lidl. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, a trzecie zajął Auchan.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • jajaja 23.02.2021

    gdyby klienci znali prawdę...... :) na szczęście nie znają :)

  • Klient 10.04.2020

    Osobiście ja wolę Netto! Dlaczego tego sklepu niema w sondażu?

  • Ciekawski 10.04.2020

    Ciekawe , kto zlecał badanie?

  • PedroMartinho 09.04.2020

    Tytuł powinna być: Sklepy Osiedlowe: to najbezpieczniejsze sklepy na zakupy! Tak uważają Polacy
    38% tak uważa vs tylko 28% dla dyskontów.
    Tylko że, oczywiście, każdy sklep osiedlowe, sama, nie ma szansa by być wysoko w rankingu, bo każda ma swoja własna marka.
    Więc tytuł prowadzi czytelnik w błąd i nie jest właściwym wnioskiem badani.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.