17.09.2019/12:31

Lidl i Biedronka w pierwszej trójce największych reklamodawców w Polsce

Między 2 a 8 września 2019 r. sieć Lidl wydała na reklamy w mediach prawie 17 mln zł. W tym samym czasie sieć Biedronka zainwestowała w spoty i reklamy za prawie 11 mln. Obie sieci zajęły miejsce w pierwszej trójce rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, który przygotowuje agencja Nielsen.

 

Lidl zajął w zestawieniu 2, a Biedronka 3 miejsce. Wyprzedziła je sieć telefonii komórkowej Plus, która w reklamy zainwestowała w tym czasie prawie 21 mln zł. Wydatki Lidla to dokładnie 16 928 830 zł, a Biedronki - 10 761 510 zł.

W całym 2017 roku Lidl wydał na reklamę 462,42 mln zł. W tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 299,28 mln zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.