17.01.2017/11:48

Lidl i Biedronka walczą na azjatyckie sztuki kulinarne

Lidl ruszył z akcją tematyczną Smaki Azji już 16 stycznia, w tym samym dniu  - wchodząc w drogę konkurencji - Biedronka odpaliła kampanię Przedsmak Azji i jednocześnie sygnalizując klientom, że pełna oferta produktów kuchni azjatyckiej będzie dostępna w sklepach sieci od 23 stycznia. Portugalski operator zrobił coś jeszcze aby popsuć sprzedaż Lidlowi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.