29.09.2016 / 19:42
StoryEditor

Lidl korzysta z mody na slow cooking w Polsce

(materiały prasowe)
Sieć Lidl rozwija ofertę produktów wolno gotowanych pod marką własną Rzeźnik. Lidl podobnie jak Biedronka, chce zwiększyć sprzedaż tworząc produkty bazując na kolejnych modach związanych z gotowaniem.

W polskich kuchniach coraz powszechniejsza staje się idea tzw. wolnego gotowania, czyli slow cookingu. To trend, który stawia na powolne, długotrwałe gotowanie potraw, dzięki cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 09:50
StoryEditor
Labubu od teraz na wyciągnięcie ręki. Pierwszy taki sklep w Europie
Maskotka Labubu (fot. Shutterstock)

Firma Pop Mart, właściciel marki Labubu uruchomił swój pierwszy sklep w Europie. Wystartował w popularnym domu towarowym w Amsterdamie.

To placówka typu pop-up, która będzie funkcjonowała tylko przez określony czas, czyli do 31 stycznia.

Azjatycka atmosfera

Portal retaildetail.eu podkreśla, że ten sam skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 20:41
StoryEditor
Polski gigant spożywczy buduje nową kategorię. Zioła cięte jako strategiczny kierunek rozwoju SVI
Smart Vegetables Innovations (SVI) podkreśla, że kategoria świeżych ziół ciętych ma duży potencjał rynkowy i może w najbliższych latach stać się trwałym elementem krajowej produkcji świeżych surowców rolnych

Smart Vegetables Innovations (SVI), spółka należąca do Grupy Green Holding, konsekwentnie rozbudowuje segment ziół ciętych, traktując go jako jeden z filarów swojej długoterminowej strategii. Inicjatywa rozpoczęta w 2024 roku rozwinęła się na tyle dynamicznie, że rok 2025 potwierdził zarówno wzrost sprzedaży, jak i rosnące znaczenie lokalnie produkowanych, świeżych ziół w polskim łańcuchu dostaw. SVI podkreśla, że kategoria ma duży potencjał rynkowy i może w najbliższych latach stać się trwałym elementem krajowej produkcji świeżych surowców.

Zioła cięte jako długofalowy kierunek strategii SVI

Rozwój kategorii wpisuje się w główne cele SVI: zwiększenie udziału lokalnej produkcji, utrzymanie pełnej kontroli nad pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 08:09