14.10.2016/06:54

Lidl mocno inwestuje w kosmetyki marki własnej Cien

Lidl postawił na mocny rozwój oferty kosmetyków pod marką własną Cien. Tylko w przeciągu ostatnich 8 miesięcy liczba artykułów tej marki wzrosła o blisko 40 proc. Regularnie rozwijamy całą kategorię kosmetyków o produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów czy artykuły higieniczne.

Sieci handlowe kładą coraz większy nacisk na produkty marek własnych, oferując klientom już nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki – należące do segmentu tzw. private label. Konsumenci mogą więc dokonać kompleksowych zakupów bez konieczności dodatkowej wizyty np. w drogeriach. Sklepy takie jak Lidl są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce. Według danych GFK Polonia ich udział rynku kosmetycznym wzrósł z 11,5% w 2011 roku do 14,2% w 2015.

Obecnie można zauważyć dynamiczny rozwój rynku kosmetycznego w Polsce. Jego wartość wynosi aktualnie ponad 10 mld złotych. Swój udział w tym mają sieci handlowe, które rozszerzają kategorie marek własnych również o kosmetyki. Wśród tych, które rozwijają ten segment produktów jest także Lidl.

- Rozbudowujemy asortyment artykułów kosmetycznych m.in. marki własnej Cien. Tylko w przeciągu ostatnich 8 miesięcy liczba artykułów tej marki wzrosła o blisko 40 proc. Regularnie rozwijamy całą kategorię kosmetyków o produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów czy artykuły higieniczne. Klienci doceniają je za bardzo dobrą jakość i niską, atrakcyjną cenę” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Liczba artykułów marek własnych w kategorii kosmetyków w asortymencie stałym Lidla wzrosła prawie o 30% w porównaniu ze styczniem 2016 r. Produktami cieszącymi się zainteresowaniem wśród konsumentów są m.in. mydła marki Cien. Od stycznia br. firma Lidl oferuje jeszcze większy wybór produktów tej kategorii (wzrost o ok. 35%). Na półkach pojawiły się m.in. mydła cięte, mydło hipoalergiczne oraz kremowe mydło nawilżające.

Zwiększył się także udział polskich producentów, dostarczających te produkty do sieci Lidl zarówno w Polsce jak i do Spółek w Europie. Marka Cien została poszerzona w ostatnim czasie także m.in. o nowe hipoalergiczne żele pod prysznic o działaniu nawilżającym, sole do kąpieli czy profesjonalną linię kosmetyków do pielęgnacji włosów z wysoką zawartością keratyny. Lidl oferuje także produkty do higieny jamy ustnej własnej marki Dentalux ,np.: pasty do zębów, nici dentystyczne czy uniwersalne końcówki do szczoteczki elektrycznej.

Udział polskich producentów, dostarczających produkty do sklepów Lidl w Europie systematycznie rośnie. Wśród tych, którzy współpracują z Lidlem jest m.in. Global Cosmed S.A.– jeden z największych w regionie producentów kosmetyków i chemii gospodarczej. Firma dostarcza na półki sklepowe Lidla m.in.: mydła w płynie, żele pod prysznic, płyny do kąpieli oraz szampony. Dzięki współpracy z siecią Lidl spółka inwestuje w nowe, międzynarodowe projekty.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • heniek 17.02.2020

    Dałem się nabrać na maszynki do golenia 2BLADE SHAVING SYSTEM to dopiero jest porażka,3-ki były świetne,2-ki nie dogalają,nie można przycisnąć bo nożyk wypada z maszynki.Nie kupujcie to porażka.

  • Adi 12.04.2019

    Maszynki to golenia cień to jest totalna porazka

  • Tomasz 19.09.2018

    Najgorszy niemiecki badziew jaki moze byc na rynku. Lepsze kwaśne mleko i ogórki na pysk...

  • Pola 26.06.2018

    Muszę powiedzieć,że mam teraz maseczkę na głowie firmy cien i jest super.używam ją już jakiś czas i się sprawdza.tak samo inne produkty kosmeyczne czy nawet chemiczne.Polecam gorąco.

  • Magda 13.10.2016

    wszystko pięknie i fajnie tyle, że nowe produkty jak choćby żele pod prysznic produkowane dla Lidla przez Global Cosmed to przynajmniej dla mnie totalne nieporozumienie - one w ogóle się nie pienią! co przekłada się na makabryczną wydajność. Kupiłam raz i więcej nie kupię ww. produktu. Co innego żele kremowe i te "standardowe" produkowane dla Lidla przez Win Cosmetics w Niemczech - super jakość za rozsądną cenę.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.