22.08.2016/10:53

Lidl mocno stawia na świeże mięso

Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. Biorąc pod uwagę lata 2005-2014, średnia konsumpcja mięsa dla Polski wzrosła z poziomu 66,8 do 69,5 kg na osobę rocznie. Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich.

Lidl widząc wśród konsumentów zapotrzebowanie na jakościowe produkty mięsne i drobiowe rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje różnorodne, świeże mięso. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100 proc. pochodzi od producentów z Polski.

- Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalny handel i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są takie firmy, jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska

Skala sprzedaży świeżego mięsa (w tym drobiu) w Lidlu w Polsce potwierdza jakość oferowanych produktów oraz ich popularność wśród klientów. 100% sprzedawanych, świeżych produktów pochodzi od producentów z Polski, którzy doceniają współpracę z firmą Lidl.

- Indrol wraz z siecią sklepów Lidl potrafi wyznaczać nowe trendy oraz kształtować upodobania kulinarne Polaków. Popularność mięsa indyczego w całej Polsce rośnie każdego roku, co jest zasługą dobrych jakościowo produktów – podkreśla Paweł Waligórski, prezes firmy Indrol.

Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów coraz bardziej popularną wołowinę.

- Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że nasze propozycje i kooperacja z Lidlem przyczyni się do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów”- zaznacza Tomasz Kubik, prezes Zakładów Przemysłu Mięsnego Biernacki.

Jakość polskich produktów mięsnych i drobiowych została doceniona również za granicą. Jedną z kategorii szczególnie wyróżnianą w innych krajach europejskich jest wieprzowina. Polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.

- Współpraca z Lidl Polska to istotny element naszej codziennej pracy, gwarantującej rozwój firmy. To między innymi dzięki niej powstają pomysły nowych produktów najwyższej jakości, bazujące na polskim surowcu, a przeznaczone nie tylko na rynek krajowy, ale również na rynki innych krajów europejskich” – podkreśla Anna Działak, kierownik eksportu, Animex Foods.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.