23.09.2020/14:31

Lidl ogłasza swoją wersję Top Model

Nasze długo oczekiwane gadżety kilka miesięcy temu zrobiły furorę w sklepach. Z radością ogłaszamy, że pojawią się one jeszcze raz w tym roku. Potrzebujemy prawdziwego fana Lidla, który pomoże nam je zaprezentować – czytamy na facebookowym profilu Lidl Ireland.

Zwycięski klient, który zostanie twarzą kolekcji gadżetów Lidla może liczyć na przedstawienie w sprzęcie z logo sieci w kanałach mediów społecznościowych Lidla, w cotygodniowej ulotce, a nawet… na billboardzie.

Zainteresowani udziałem w akcji muszą wytłumaczyć w komentarzu do posta na facebooku, dlaczego są największymi fanami Lidla. Konkurs trwa do najbliższej środy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także