18.07.2017/11:55

Lidl otworzy trzy nowe dyskonty w jeden dzień

Czwartek 20 lipca będzie bardzo gorący, przynajmniej dla menedżerów, marketingowców i działu PR sieci Lidl. Tego samego dnia i niemal o tej samej godzinie otwarte zostaną trzy nowe placówki niemieckiego dyskontera – w Zakopanem, Łodzi i Lubinie.

O godz. 7:00 otwarty zostanie pierwszy dyskont sieci w Zakopanem. Godzinę później ruszą symultanicznie placówki przy ul. Pabianickiej w Łodzi – to już 15. market sieci w tym mieście – oraz trzeci Lidl w Lubinie, zlokalizowany w galerii Cuprum Arena.

We wszystkich marketach w pierwszych dniach po inauguracji działalności wprowadzone będą specjalne promocje cenowe. W ramach stałej oferty Lidla konsumenci będą mogli znaleźć wybór produktów markowych oraz produkty marek własnych Lidl, m.in.: pieczywo „Chrupiące z  Pieca”, wędliny „Pikok”, mięso „Świeża porcja” lub „Rzeźnik” czy świeże owoce i  warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, w tym produkty z linii BIO.

Firma Lidl współpracuje  z  polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak  i  mniejszych, lokalnych dostawców. W  asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

Czwartkowe inauguracje wydają się dobrze ilustrować kilka ważnych trendów w rozwoju sieci Lidl w Polsce. Premiera łódzka to efekt konsekwentnej ekspansji w dużych ośrodkach miejskich. Pierwszy sklep w Zakopanem to przykład wchodzenia sieci do mniejszych miejscowości. Natomiast placówka lubińska będzie drugim w ostatnim czasie marketem sieci – obok sklepu w galerii handlowej Solaris Center w Opolu, który ma być uruchomiony jeszcze w tym roku – zlokalizowanym nie w typowym dla Lidla własnym pawilonie, a na terenie większego centrum handlowego.

– Zgodnie z przyjętą przez nas strategią dążymy do tego aby sklepy Lidl były osiągalne dla wszystkich klientów. Rozwijamy się w sposób organiczny, w tempie kilkudziesięciu sklepów rocznie i taki poziom ekspansji planujemy utrzymać. Warto podkreślić, że interesują nas lokalizacje w miejscowościach powyżej 8.000 mieszkańców. W całym kraju każdego dnia Lidl otwiera swoje sklepy dla klientów w ponad 600 miejscach. – powiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. – Przywiązujemy bardzo dużą wagę do położenia sklepu. Co do zasady są to obiekty wolnostojące z własnym parkingiem. W ten sposób zapewniamy klientom komfort dokonywania zakupów – możliwość przyjazdu własnym samochodem oraz pozostawienia go na sklepowym parkingu. Z drugiej strony jesteśmy także otwarci na inwestycje w obiektach handlowych, jak galerie lub centra handlowe. – dodała przedstawicielka Lidla.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Konrad Kaszuba 18.07.2017

    Autor zrobił literówkę, za co serdecznie przeprasza :) Autor zdaje sobie sprawę, że nazwa Cuprum Arena pochodzi od łacińskiego "cuprum", czyli miedź, zatem miejsce to kojarzy się autorowi nieodmiennie z Zagłębiem Miedziowym, czyli Lubinem, a nie Lublinem. Autor ma już jednak wzrok nieco osłabiony i literka mu się "omsknęła". Raz jeszcze przepraszam

  • ... 18.07.2017

    Lublin a Lubin - jedna literka i kilkaset kilometrów. Cuprum Arena jest w Lubinie, ale z treści wynika, że autor artykułu zdaje się tego nie zauważać i pisze o lubelskiej placówce, a nie lubińskiej.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.