06.09.2020/17:42

Lidl podbija rynki Europy Środkowo-Wschodniej i prze ku pozycji lidera. Sieć jest na podium w co najmniej 6 krajach

Najpóźniej do 2022 r. firma Lidl zostanie pierwszą siecią sklepów spożywczych na trzech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - pisze Sebastian Rennack w Lebensmittel Zeitung. W Polsce niemicki dyskonter jest drugą pod względem wartości obrotów siecią handlową, która skutecznie poprowadzi wojnę cenową z Biedronką - obecnym liderem rynku .

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • BertaBenz 08.09.2020

    wczoraj deutschaland
    dzisiaj Europa
    jutro die ganze welt...

  • Niemiecki patriota 07.09.2020

    Ajaka jest różnica między Lidlem a Kauflandem ? Mają jednego właściciela - Grupę Schwarz

  • kumatyGosc 07.09.2020

    Kiedys niemcy podbijali militarnie, teraz gospodarczo

  • Praktyk 07.09.2020

    Podbija podbija,przy tym ze znaczacym udzialem srodkow uzyskane z subwencji,czyli z podatkow obywateli UE.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także