17.09.2019/14:46

Lidl Polska chce zatrudnić 1 tys. osób. Rozpoczyna kampanię wizerunkową i ujawnia zarobki

Lidl rozpoczął kolejną kampanię wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników. W spotach pokazuje pracowników różnego szczebla i obiecuje, że dzięki pracy w Lidlu można zyskać „więcej na radość z życia”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • gOŚĆ 18.09.2019

    Pracowałam w Lidl 3 miesiące, a raczej tyle tam wytrzymałam. Wyzysk, oszustwo i kłamstwa. Ścieżka kariery, szkolenia... co za bzdura... i może jeszcze powiedzą, że każdy nowy pracownik ma mentora -opiekuna przez miesiąc HA HA HA

  • dora820 17.09.2019

    Podajcie zarobki z mniejszych miejscowości nie wszyscy mają takie stawki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.