20.02.2019/13:30

Lidl Polska podnosi płace średnio o ponad 9 proc. Firma poszukuje setek nowych pracowników

Lidl Polska po raz kolejny podnosi pensje swoim pracownikom, średnio o ok. 9,2 proc. Sieć stworzyła też ponad 700 nowych miejsc pracy – przede wszystkim na stanowiska pracowników sklepów lub magazynów. Do końca roku zatrudnienie ma się zwiększyć o 1,3 tys. osób.

Lidl Polska oferuje swoim pracownikom zarobki wyższe od średnich wynagrodzeń w handlu. Od 1 marca 2019 roku stawki płac w Lidlu ponownie wzrastają, tym razem średnio o ok. 9,2 proc. w stosunku do poziomu wynagrodzeń z roku ubiegłego. Z początkiem marca pracownicy sklepów będą zarabiać od 3 100 zł brutto do 3 850 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 3 250 zł brutto do 4 050 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 450 zł brutto do 4 350 zł brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia.

– Wkład w rozwój Lidl Polska ma ponad 17 tys.pracowników, dlatego wraz z rozwojem naszej sieci podnosimy pensje – średnio jest to wzrost o 9,2 proc. Nasz rozwój wiąże się również z tworzeniem nowych miejsc pracy – wierzymy, że sukces opiera się na pracy zespołowej. Obecnie rekrutujemy na stanowiska bardzo istotne dla biznesu operacyjnego – szukamy pracowników sklepów oraz magazynów. Co warto podkreślić, aktualnie stworzyliśmy ponad 700 nowych miejsc pracy, a w całym 2019 roku łącznie zatrudnienie zaproponujemy 1300 nowym pracownikom – komentuje Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Lidl Polska przede wszystkim poszukuje obecnie ponad 600 pracowników sklepów oraz prawie 100 pracowników magazynów. Sieć oprócz najwyższych wynagrodzeń w branży oferuje pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. stabilne zatrudnienie dzięki umowie o pracę na minimum 12 miesięcy, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i inne benefity. Lidl zachęca też kandydatów, oferując im szansę na rozwój zawodowy – firma promuje równość płacową kobiet i mężczyzn oraz awanse wewnętrzne.

Wśród nowych miejsc pracy są także stanowiska w centrali, biurach sprzedaży, dziale ekspansji oraz staże.

Nowa kampania rekrutacyjna będzie trwała od 18 lutego do początku marca 2019 roku. Nośnikami kampanii będą m.in. materiały POS, OOH, portale internetowe, media społecznościowe, radio oraz strona internetowa sieci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.