18.09.2020/10:30

Lidl Polska przebudowuje platformę do rezerwacji produktów spożywczych online [TYLKO U NAS]

Platforma rezerwuj.lidl.pl, uruchomiona pod koniec maja, jest aktualnie niedostępna dla klientów. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, dyskontowa sieć nie zamierza rezygnować z niej całkowicie, lecz przebudowuje narzędzie.

- W dalszym ciągu rozwijamy platformę Rezerwuj.lidl.pl oraz pracujemy nad dogodnym rozwiązaniem, aby przygotować się na ewentualne ograniczenia w handlu związane z sytuacją spowodowaną COVID-19 - tłumaczy biuro prasowe Lidl Polska w odpowiedzi na na nasze pytania. - Testy tego nowego rozwiązania odbędą się wkrótce - dodają przedstawiciele sieci.

Z ich komentarza wynika jednak, że re-launch platformy pozwalającej klientom na razerwowanie przez internet produktów - w tym artykułów spożywczych - nie jest aktualnie priorytetem - Obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozwijaniu naszych dwóch projektów e-commerce, czyli internetowego sklepu Lidl-sklep.pl oraz platformy do rezerwacji wina Winnicalidla.pl - wskazuje biuro prasowe Lidla.

Przypomnijmy, że platforma rezerwuj.lidl.pl zadebiutowała w maju. Usługa rezerwowania produktów spożywczych, odbieranych następnie samodzielnie przez klienta w jednym ze stacjonarnych sklepów dyskontera, miała działać na takich samych zasadach, jak Winnica Lidla.

- Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom wybranych sklepów Lidl usługę rezerwacji, dzięki której klienci mają możliwość zarezerwowania produktów spożywczych na stronie rezerwuj.lidl.pl, a następnie odebrania i zrealizowania płatności w naszym sklepie stacjonarnym - tłumaczyła w połowie maja Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications w Lidl Polska.

- Obecnie znajdujemy się w fazie rozwoju nowej platformy wraz z klientami jednego sklepu Lidl Polska. Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19 - podkreślała wówczas Robaszkiewicz.

Biuro prasowe Lidla nie zdradzało, w którym z około 720 placówek handlowych sieci działających w Polsce odbywa się pilotaż. Jednak po zalogowaniu się do systemu rezerwuj.lidl.pl widoczny były wszystkie placówki sieci w Polsce, co można było potraktować jako sugestię, że rozwiązanie służące do rezerwowania produktów online docelowo miało stać się powszechnie dostępne.

Lidl od początku łączył temat nowej usługi z kwestią koronawirusa. Usługa rezerwowania produktów przez internet miała być dedykowana osobom, które "ze względu na ochronę swojego zdrowia chcą spędzać jak najmniej czasu podczas zakupów w sklepie".

Lidl nie odpowiedział na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl o to, w ilu sklepach sieci usługa rezerwacji produktów była dostępna (przed zawieszeniem) oraz ilu klientów z niej skorzystało. Firma nie zdradza również, kiedy nastąpi debiut nowego rozwiązania, nad którym aktualnie trwają prace.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także