16.09.2018/23:27

Lidl Polska rozwija sieć stoisk z kawą w sklepach

Stoiska z automatami z kawą pod nazwą „Czas na kawę” są już obecnie testowane w ponad 20 sklepach Lidl na terenie całej Polski, m.in.: w Warszawie, Poznaniu, Gdyni, Szczecinie, Stargardzie Szczecińskim oraz Gorzowie Wielkopolskim.

Jak pisze „Super Express” w ofercie sklepów Lidla znajdują się, m.in.: espresso, kawę czarną, kawę białą, capuccino, cafe latte, flat white, czekoladę oraz cafe mocha. Mała kawa kosztuje 3 zł, natomiast duża 5 zł.

Inwestycje sieci Lidl w stoiska z kawą wynika, m.in. z dynamicznie rosnącej sprzedaży produktów na wynos. Kubek kawy doskonale wpisuje się w trend  „to go”. Ofertę stoiska uzupełniają przekąski, m.in.: hot-dog, pizza z grillowanymi warzywami, pizzerina salami, zapiekanka, przekąska Italiano, itp.

Lidl testuje także sieć automatów vendingowych z kawą i gorącymi napojami pod nazwą Lidl-to-go. Maszyny można znaleźć obecnie jedynie w wybranych sklepach sieci.

Źródło: Super Express

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.