14.09.2020 / 15:37
StoryEditor

Lidl Polska startuje z nową kampanią rekrutacyjną. Obiecuje pracę na lata

Polski oddział sieci dyskontowej Lidl wystartowała w poniedziałek, 14 września, z nową kampanią employer brandingową – „Twoja praca na lata”, w której podkreśla stabilność, a także elastyczność oferowanego zatrudnienia. W tym momencie ponad 8 500 pracowników Lidla pracuje w firmie powyżej 5 lat.

Lidl podkreśla, że od lat jest liderem w branży detalicznej w zakresie oferowanych wynagrodzeń. Sieć chwali się wysokimi wynagrodzeniami na początku zatrudnienia oraz gwarancją ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
20.12.2025 / 12:02
StoryEditor
Strategiczne zmiany w Biedronce. Wizerunek sieci może się zmienić
Biedronka rozpoczyna współpracę z 24/7Communication (fot. Shutterstock)

Biedronka, sieć handlowa należąca do Jeronimo Martins, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Firma zajmie się PR‘em i komunikacją sieci handlowej.

24/7Communication ogłosiła rozpoczęcie współpracy z siecią Biedronka, należącą do Jeronimo Martins Polska. W ramach wieloletniej współpracy agencja będzie wspierać Biedronkę w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 13:45
StoryEditor
Modern Expo inwestuje w mikromobilność. Tworzy ekosystem monitoringu, ładowania i wymiany baterii
Modern Expo realizuje strategiczną inwestycję w rozwój bezpiecznej infrastruktury mikromobilności

Modern Expo S.A., europejski lider w projektowaniu i produkcji zaawansowanych rozwiązań dla handlu, logistyki oraz miejskich systemów technicznych, realizuje strategiczną inwestycję w rozwój bezpiecznej infrastruktury mikromobilności. Spółka, we współpracy z JedenŚlad sp. z o.o. (operatorem marki Hop.City), powołała nowy podmiot, który ma szansę zrewolucjonizować sposób ładowania i wymiany baterii w lekkich pojazdach elektrycznych, takich jak rowery, hulajnogi i skutery.

Inwestycja, która znaczy więcej: kapitał, technologia, sprzedaż

Zaangażowanie Modern Expo obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również udostępnienie szerokich możliwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2025 13:52