14.09.2020/15:37

Lidl Polska startuje z nową kampanią rekrutacyjną. Obiecuje pracę na lata

Polski oddział sieci dyskontowej Lidl wystartowała w poniedziałek, 14 września, z nową kampanią employer brandingową – „Twoja praca na lata”, w której podkreśla stabilność, a także elastyczność oferowanego zatrudnienia. W tym momencie ponad 8 500 pracowników Lidla pracuje w firmie powyżej 5 lat.

Lidl podkreśla, że od lat jest liderem w branży detalicznej w zakresie oferowanych wynagrodzeń. Sieć chwali się wysokimi wynagrodzeniami na początku zatrudnienia oraz gwarancją wzrostu płacy po pierwszym i po drugim roku pracy.

„Dzięki przejrzystym warunkom zatrudnienia oraz możliwościom nieustannego rozwoju, Lidl Polska stał się pracodawcą godnym zaufania, z którym pracownicy zostają na lata. Niezwykle istotne dla osób pragnących planować swój budżet jest fakt, że w Lidlu na start wiedzą, ile będą zarabiać z biegiem czasu. Wartości wynagrodzenia w kolejnych latach pracy jest nie tylko deklaracją, ale przede wszystkim widocznym zapisem w umowie.” – zachwala detalista.

Sieć korzysta w kampanii z sylwetek kilku pracowników, którzy zatrudnieni są w Lidlu od dłuższego czasu.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klient Lidla 14.09.2020

    Dajcie wreście torby bawełniane przy kasach, bo ciężeko je gdziekolwiek kupić (stacjonarnie).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także