24.01.2017/23:42

Lidl Polska wydał na reklamę w 2016 r. aż 689 mln zł

W 2016 r. sieć Lidl wydała na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) ponad 689 mln zł, co oznacza ponad 30-proc. wzrost w porównaniu z 2015 r. Rok wcześniej dyskonter wydał na reklamę 529,4 mln zł – informują Wirtualne Media.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.