17.10.2019/09:00

Lidl poprawia swój wizerunek na rynku brytyjskim dzięki zakupom u lokalnych dostawców

Brytyjski oddział Lidla zadeklarował, że wyda na zakupy u dostawców z lokalnego rynku w ciągu najbliższych pięciu lat 15 mld funtów (19 mld dolarów). Lidl ma się zaopatrywać w Wielkiej Brytanii w mięso, drób i produkty świeże. 

Aby poprawić stosunki z brytyjskimi dostawcami, Lidl, część grupy detalicznej Schwarz, stwierdził, że wprowadzi długoterminowe kontrakty z dostawcami, aby pomóc im inwestować i rozwijać się – podał Reuters.

"Nasza działalność jest zawsze tak dobra jak nasi dostawcy", więc nasze inwestycje i zobowiązania są kluczem do zapewnienia, że mogą inwestować i rozwijać się z nami, "powiedział Ryan McDonnell, Chief Commercial Officer w Lidl GB.

Niemieckie sieci Lidl i Aldi zmieniły kształt sektora spożywczego w Wielkiej Brytanii. Mocno konkurują z marketami Tesco, Sainsbury, Asda  i Morrisons. Rynek zdobywają głównie dzięki cięciom cen.

Lidl GB ma obecnie 770 sklepów, a jego udział w rynku wynosi 6 proc. Tylko w 2019 roku spółka zamierza otworzyć 50-60 nowych sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.