09.03.2020/09:38

Lidl poszerza testy kas samoobsługowych w Polsce [TYLKO U NAS]

Pilotaż kas samoobsługowych w sieci Lidl od początku roku został rozszerzony z czterech do 14 sklepów w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

12 komentarzy

  • Piotr 25.08.2022

    Lidl w Poznaniu ul.Dymka.Nagminne zmuszanie ludzi do korzystania z kas samoobsługowych,brak czynnej kasy z personelem.Siłowe nagabywanie do korzystania z kas samoobsługowych. Przypominam że to moze byc opcja a nie szantaż!!Kasy samoobsługowe maja wadliwe oprogramowanie,małą czcionke na panelu dotykowym,nieergonomiczna wysokośc półki załadowczej i kretyński wymóg otwarcia bramki wyjsciowej za pomoca paragonu-kapitalny pomysł dla ludzi obarczonych siatkami w obydwu rekach.Ciagłe uzeranie sie z personelem i wymuszanie przyjście jakiejkolwiek kasjerki powoduje ze nie mam ochoty juz korzystac z tego sklepu co i wszystkim innym odradzam

  • Ass 21.06.2022

    Pamiętam z 10 lat temu w Anglii byłe w sklepie, gdzie były same kasy samoobsługowe. Działały bez problemu. Miałem wtedy pierwszy raz z nimi styczność, a i tak poradziłem sobie od ręki. Teraz idąc do biedry czy do Lidla napotykam ciągłe problemy. Nie było jeszcze żadnej wizyty przy której nie byłaby potrzebna interwencja obsługi. Mam wrażenie, że te kasy są minionej epoki, z demobilu, lekko tylko podrasowane zewnętrznie. Działają tak powoli, że nigdy nie wiem na jakim etapie jest aktualnie kasa, czy już zważyła/zeskanowała, czy już można ten przedmiot odłożyć do siatki czy można położyć następny. Dno. Wolę kilka minut poczekać w kolejce do zwykłej kasy i wyjść spokojnie ze sklepu niż się denerwować na jakiś rupieć.

  • Aa 30.05.2022

    Sklepy z kasami samoobsługowymi to tragedia. Razem ze znajomymi chodzimy do sklepów gdzie nie ma takich kas. A co z ludźmi starszymi czy o nich ktoś pomyślał.

  • Olo 18.10.2021

    Do niczego z tymi samoobsługowymi ,można płacić tylko kartą , a co z tymi co mają tylko gotówkę i wieczorem żadna kasa tradycyjna nie była czynna .

  • jaga72 28.04.2021

    w Czeladzi w zeszłym roku po remoncie wprowadzono kasy samoobsługowe, korzystanie z nich jest mało komfortowe w przypadku większych zakupów do tego brak możliwości dystansowania ponieważ są umieszczone zbyt blisko siebie

  • Piotr 01.11.2020

    Piotr
    W o obecnym czasie jest to bardzo potrzebne, kasjerzy przyjmują banknoty bilon i obsługując kolejnego klienta nie dezynfekują rąk przekazując ,,Covid 19" Po drugie W Lidlu są duże kolejki i mogłoby to rozwiązać wieczne kolejki a personel w tym czasie może zająć się innymi obowiązekami.
    Proszę o jak najszybsze wdrożenie systemu w Górze Kalwarii.

  • Pracownik 14.10.2020

    Te kasy są dobre do 2,3 rzeczy jak masz i jeszcze z kodami, klik klik i wychodzisz A nie jak masz zawalony cały koszyk i jeszcze coś do ważenia i jesteś po pracy zmęczony to masz już dość jeszcze dodatkowej roboty.

  • za dużo zachodu z tym 17.08.2020

    do MN - ceny nie są niższe, a dodatkowo nie dostaniesz naklejki jeśli zbierasz :)
    ogółem opłacenie zakupów za 50 zł (czyli niedużych) zajęło mi dzisiaj 8-9 minut. Gdy chodzę sama korzystam z dobrodziejstwa w postaci kasy tradycyjnej, niestety idąc ze starszą osobą jest trochę jak z dzieckiem i ma frajdę z samodzielnego obsłużenia kasy. Dla mnie to strata czasu, bo przecież kiedy kasjer mi nabija ja mogę już pakować. Potem tylko płacę, biorę paragon i koniec. To zajmuje z 3 minuty maks. A tu jak wszystko zeskanuję to jeszcze kontrola wagowa, płatność, potem dopiero pakowanie, a jeszcze nie chowaj paragonu, bo przecież trzeba sobie otworzyć bramkę :)

  • Julek 11.03.2020

    Cena powinna być mniejsza, niż przy płaceniu przy normalnej kasie. Ktoś tu nieźle wałki kręci... Sieć zaciągania technologicznie o jakieś 15 lat. Takie kasy już są od dawna np w Tesco i sprawdzają się rewelacyjnie. Oby więcej takich kas było :)

  • klient Lidla 11.03.2020

    Dajcie w Lidlu małe koszyki naręczne zamiast tych na kółkach!!!

  • Seba5 10.03.2020

    Samoobsługa przy płaceniu w Biedronce jest niewygodna bo nie ma gdzie postawić dużych koszyków (nie ma małych) a schylanie się ciągle "do poziomu podłogi" jest bardzo męczące.

  • MN 09.03.2020

    czy ceny w tych kasach są niższe? pytam z ciekawości, bo przecież klient wykonuje tam pracę którą na tradycyjnej kasie wykonuje pracownik sklepu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.