02.07.2021 / 14:13
StoryEditor

Lidl powoli wyprowadza torby foliowe ze swoich polskich sklepów

Rok do roku Lidl obserwuje systematyczny spadek sprzedaży reklamówek, co wynika – jak podkreśla operator - między innymi z rosnącej świadomości ekologicznej klientów. Lidl Polska pracuje nad tym, aby usunąć tzw. „foliówki” ze swoich sklepów.

Warto przypomnieć, że 3 lipca ustanowiono Międzynarodowym Dniem Bez Toreb Foliowych. Lidl wskazuje, że „zabieranie własnych toreb na zakupy również staje się coraz bardziej popu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 19:44
StoryEditor
Są potężne środki na rozwój polskich firm technologicznych. Kto i na co je wyłoży?
Środki z funduszu Movens Fund 2 są przeznaczone na wsparcie spółek technologicznych z regionu CEE, w większości z Polski (fot. Shutterstock)

Movens VC, firma venture capital, w ramach funduszu inwestycyjnego Movens Fund 2, zebrała 40 mln euro. Środków ma być jeszcze więcej, a wszystkie będą przeznaczone na wsparcie spółek technologicznych z regionu CEE, przede wszystkim z Polski.

Firma Movens VC ogłosiła pierwsze zamknięcie nowego funduszu Movens Fund 2. Zebrała już 40 mln euro. Finalnie kwota ta ma wzrosnąć do 60 mln euro i zostać pozyskana do końca 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 14:33
StoryEditor
Wielkie przejęcie w segmencie supermarketów. Duża sieć rozpoczyna negocjacje ws. zakupu ponad 80 sklepów. To zmieni układ sił na rynku

Grupa Muszkieterów złożyła Grupie Colruyt ofertę przejęcia przez swoich członków 81 supermarketów i 44 stacji benzynowych zlokalizowanych we wschodniej i środkowo-wschodniej Francji. Ten projekt przejęcia jest częścią planu strategicznego Grupy, którego celem jest wzmocnienie pozycji marek Intermarché i Netto we Francji i osiągnięcie 20-proc. udziału w rynku do 2028 r.

Jak czytamy w komunikacie Grupy Muszkieterów, proponowane przejęcie 81 supermarketów Colruyt do marek Intermarché i Netto pozwoliłoby większej liczbie Francuzów skorzystać z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:12