20.09.2016/13:10

W Lidlu nowi pracownicy mogą liczyć na wynagrodzenie od 2400 do 2800 zł brutto, a po 2 latach od 2850 do 3250 zł brutto

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma chce zaprezentować swoje wartości oraz warunki zatrudnienia pracowników i możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.

Lidl Polska przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec obecnych, jak i przyszłych pracowników, dlatego Lidl komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto). Ponadto podczas podpisywania umowy, firma zobowiązuje się do podwyżki – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto.

- Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku  – podsumowuje Maksymilian Braniecki, prezes zarządu Lidl Polska.

Oprócz wynagrodzenia, firma oferuje pracownikom bogate pakiety dodatkowe: wszyscy pracownicy mają zagwarantowaną bezpłatną, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla siebie oraz swojej rodziny. Z okazji wyjątkowych wydarzeń otrzymują także okolicznościowe paczki, bony i wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów. Dla nowych pracowników powstały specjalne programy wdrożeniowe, aby byli oni jak najlepiej przygotowani do wypełniania swoich obowiązków. Lidl duży nacisk kładzie się także na rozwój kadry – w samym 2016 r. Lidl przeznaczy 24 mln zł na szkolenia pracowników.

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są jej pracownicy –  kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employer brandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę. - Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.