05.08.2020/13:13

Lidl prowadzi program rekrutacji „Poleć pracownika”. Pokaźne premie za skuteczne polecenie

Po pomyślnych testach dyskonter wprowadził w całej firmie wewnętrzny program rekrutacji „Poleć pracownika”. Działa on już od końca 2019 r. Za polecenie nowego pracownika można otrzymać premię w wysokości nawet 1000 zł.

Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania w obszarze rekrutacji, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego narzędzia. W przypadku zatrudnienia osoby, którą poleci pracownik, wysokość premii dla pracownika wynosi 1000 zł – jest wypłacana w dwóch transzach: 200 zł netto po pierwszym przepracowanym miesiącu i 800 PLN netto po przepracowanych sześciu miesiącach – poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Jak zaznaczyła rzeczniczka sieci, wysokość premii jest identyczna dla wszystkich polecanych stanowisk. Program jest, jej zdaniem skuteczny – od momentu wprowadzenia programu "Poleć pracownika" do firmy dołączają nowi pracownicy, w sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju.

– Ze względu na wysoki poziom zadowolenia z pracy wśród naszych pracowników uważamy, że program „Poleć pracownika” jest bardzo przydatny w znalezieniu nowych pracowników. W końcu nasi pracownicy są też ambasadorami firmy i najlepiej potrafią opowiedzieć o swojej pracy i zachęcić do dołączenia do Lidl Polska. Pracowników naszej firmy zapraszamy także do udziału w spotach reklamowych o tematyce employer-brandingowej. Uważamy, że w najlepszy i najbardziej wiarygodny sposób potrafią opowiedzieć o naszej firmie – podsumowała Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.