29.01.2017/20:08

Lidl przedstawił nowy, ulepszony sklep - grafika

Lidl modernizuje sieć systematycznie podnosząc standardy i poprawiając wewnętrzny układ działów swoich sklepów w Polsce. Kilka dni temu operator zmodernizował swój leciwy sklep w Ząbkach, przy ul. Piłsudskiego 83. Portal wiadomoscihandlowe.pl sprawdził jakie najistotniejsze zmiany zostały wprowadzone w markecie niemieckiej sieci.

Warto przypomnieć, że w ciągu kilku ostatnich tygodni Lidl rozpoczął i w wielu przypadkach zakończył krótkie (1-2 dniowe) modernizacje ponad 20 swoich polskich sklepów. Można założyć, że w większości tych placówek wprowadzono podobne zmiany jak w placówce zlokalizowanej w Ząbkach pod Warszawą.

należy podkreślić, że nowy układ sklepu zmienił się dość istotnie w porównaniu z poprzednim. Poprawiono lub zmieniono wybrane elementy niemal w każdym z działów, część z nich przeniesiono, połączono, ale także wydzielono nowe. Wprowadzono bardziej atrakcyjne banery nad poszczególnymi działami, co przełożyło się nie tylko na poprawę estetyki wnętrza, ale także na lepszą komunikację z klientem, który znacznie łatwiej odnajdzie produkty, których szuka.

Duże zmiany zostały wprowadzone w dziale mrożonek, niemal cały dział został przesunięty pod ścianę, zamontowane podwieszone szafy mroźnicze (m.in. na lody),  a pod nimi ustawiono bonety na mrożonki. W miejscu gdzie wcześniej znajdowały się urządzenia chłodnicze wygospodarowano miejsce na produkty oferowane w ramach tygodni tematycznych. Wymienione zostały kosze na produkty przemysłowe, które oprócz obicia w kolorze jasnego drewna, zyskały dodatkowy poziom ekspozycyjny.

Produkty ze znakiem kuchnalidla.pl zostały skonsolidowane w jednym miejscu, w ramach sąsiadujących ze sobą działów z przyprawami oraz półek ryżem i makaronami. Więcej miejsca zyskały dania gotowe, w tym produkty convenience typu to go. Poprawiono dział z pieczywem, zamontowano tam, m.in. nowe regały ekspozycyjne, a sam kącik do odpieku zyskał bardziej atrakcyjną oprawę. Uatrakcyjniono także koncept Ryneczku Lidla oraz strefę kasy, gdzie poprawiono ekspozycję przed kasami, a także przy samych kasach gdzie sprzedawane są głównie produkty impulsowe. Nowym elementem jest także muzyka, który towarzyszy klientom w trakcie zakupów.

Lidl już od kilku lat  systematycznie modernizuje portfolio sklepów w Polsce. Tylko w 2015 i 2016 remonty przeszło przynajmniej kilkadziesiąt sklepów. Sieć Lidl zarządza obecnie w Polsce siecią ok. 620 placówek handlowych w całym kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.