19.06.2017/11:03

Lidl przeprowadza kuchenną rewolucję za pośrednictwem mediów społecznościowych

Działający na portalu YouTube kanał kulinarny KuchniaLidla.pl – sieci Lidl Polska - zgromadził 100 tysięcy subskrybentów. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video.

Lidl od wielu lat rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników. Dzięki temu na ręce Lidl Polska właśnie trafiła nagroda od serwisu YouTube, tzw. srebrny przycisk.

- Kanał Kuchni Lidla na YouTube to dla nas bardzo ważna platforma, dzięki której możemy kontynuować naszą misję kulinarnej edukacji, a przy tym wspaniale się bawić i utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Nie zwalniamy tempa, zamierzamy cały czas zaskakiwać widzów nowymi, ciekawymi filmami – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Kulinarne inspiracje, wspólna zabawa i nauka. Od kilku miesięcy realizowanie misji kanału KuchniaLidla.pl na YouTube nabrało niesamowitego tempa. W październiku 2016 r. Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube. Do dobrze znanych ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami.

Paweł Małecki i Kinga Paruzel dzielą się przepisami na słodkości, Darek Gutkowski proponuje wiele pomysłów na pyszne i proste dania, m.in. na domowe hot-dogi czy spaghetti carbonara. Karol Okrasa i Daria Ładocha rywalizują natomiast na przepisy w wydaniu tradycyjnym oraz nowoczesnym. Poza tym widzowie kanału mogli już nauczyć się m.in. jak zrobić mleko migdałowe, w jaki sposób obierać egzotyczne owoce lub jak kreatywnie ozdobić świąteczne desery – wszystko w ramach specjalnej serii filmów z kulinarnymi trikami.

Do wspólnego przygotowywania przepisów Lidl zaprasza także gości specjalnych, dobrze znanych na polskiej scenie YouTube. Do tej pory w Kuchni Lidla gotowali m.in. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Żuraw, Martin Stankiewicz czy Adam „Poszukiwacz” Wiejak. Vlogerzy, wraz z prowadzącymi, wspólnie zachęcali widzów do angażowania się w powstające na kanale treści oraz dzielenia się swoją opinią. Wiele z powstałych filmów zostało zrealizowanych z inicjatywy widzów. To oni inspirowali twórców do przygotowania oryginalnych przepisów m.in. na dania wegańskie.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 620.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.