06.01.2020/20:07

Lidl rozpoczyna nową kampanię. Promuje bio pieczywo i tłumaczy, jak powstaje

W niedzielę w sieci i w telewizji pojawił się nowy spot reklamowy, w którym sieć sklepów zachęca do zakupu bio pieczywa i tłumaczy, na czym polega jego produkcja.

Ekologiczne uprawy bez pestycydów i GMO, certyfikowane piekarnie, które nie używają spulchniaczy, barwników, emulgatorów i innych polepszaczy. Potem pieczywo trafia do sklepów Lidla, gdzie jest odpiekane.

Na promowaniu ekologicznych wypieków Lidl opiera swoją kolejną kampanię reklamową. To kolejna akcja marketingowa mająca na celu promowanie Lidla jako miejsca, gdzie dostać można ekologiczną i dobrej jakości żywność. Niedawno Lidl wprowadził bio owoce i warzywa bez plastikowych etykiet, z widniejącym na skórce bio-oznaczeniem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.