08.06.2016/09:45

Lidl rozwija koncept produktowy kuchnialidla.pl

Kilka lat temu Lidl wprowadził na polski rynek koncept marketingowy kuchnialidla.pl. Sieć chciała edukować i inspirować polskich konsumentów do śmielszych poczynań w kuchni, proponując nowe przepisy kulinarne i produkty inspirowane produktami różnych kuchni świata. Dzisiaj Lidl sprzedaje pod tą marką ryż, kasze, sól, czy cukier.

Kilka miesięcy temu Lidl postanowił wykonać kolejny krok, przechodząc od konceptu marketingowego do produktowego. A tym samym wykreowania marki, która pozwoliłaby sprzedawać więcej prostych towarów kulinarnych niż towary pod dotychczasową marką własną.

Na półkach sklepów Lidl dostępnych jest coraz więcej produktów sygnowanych znakiem kuchnialidla.pl ze wizerunkiem kucharza Karola Okrasy. Dzisiaj niemiecki operator sprzedaje pod tą marką, m.in.: kaszę jaglaną, gryczaną, manną, ryż, fasolę, cukier, czy sól. Opakowania kasz w mocnych kolorach wyróżniają się na półce. Wydaje się, że Lidl po raz kolejny znalazł sposób na to, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż wykorzystując sukces swojego konceptu marketingowego. Można się spodziewać, że marka kuchnialidla.pl będzie rozszerzana na kolejne wyroby i kategorie.

Lidl zarządza w Polsce siecią ponad 550 supermarketów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.