30.12.2016/09:46

Lidl rozwija ofertę kulinariów pod marką Chef Select

Lidl od kilku miesięcy rozwija w Polskich sklepach linię dań gotowych i produktów kulinarnych Chef Select (wybór szefa kuchni). To kolejna (ale nie jedyna) marka po KuchniLidla.pl, w ramach której Lidl rozwija swoje kulinarne kompetencje.

O ile KuchniaLidla.pl obejmuje głównie proste produkty do gotowania (kasze, sól, przyprawy), o tyle Chef Select to głównie dania gotowe lub półprodukty do wykorzystania w kuchni i przygotowania szybkiego posiłku w domu.

W Polsce dostępne są, m.in.: kluski lane, torteloni z różnym nadzieniem (mięsem, serem i szpinakiem), świeży makaron jajeczny pappardelle, lasagne bolognese, ciasto francuskie do słodkich i słonych wypieków, cheeseburgery drobiowe i wieprzowe, a także dania gotowe takie jak np. potrawka z kurczaka w sosie śmietanowym, czy kotlet z mięsa mielonego.

W Niemczech oferta produktów Chef Select jest znacznie szersza, skrojona pod gusta niemieckich konsumentów. Oprócz torteloni, pappardelle, lasagne, czy dań gotowych w ofercie można znaleźć np. klopsiki w kilku wersjach smakowych, krojone kiełbaski w sosie, sałatki, ziemniaki w ziołach, zapiekanki z ziemniakami, spaghetti, różne odmiany klusek.

To jednak nie wszystko. Warto zwrócić uwagę na fakt, że w niemieckich sklepach sieci produkty Chef Select, które służą do przygotowania szybkiego posiłku w domu można kupić także w wersji „to go”, czyli „na wynos”.

W ramach oferty marki Chef Select To Go można kupić pakowane kanapki, sushi, kawałki kurczaka, czy klopsiki z nadzieniem pomidorowym w plastikowych kubkach. Można się spodziewać, że produkty „na wynos” także (wcześniej czy później) trafią do polskich sklepów.

Podsumowując w ramach gamy dań ze znakiem Chef Select znajdziemy produkty kuchni niemieckiej, azjatyckiej, włoskiej, ale także polskiej (kluski lane). W sumie niemiecki Lidl pokazuje ok. 20 produktów pod tą marką, zaś w Polsce jest ich na razie ok. 10.

Warto podkreślić Chef Select, to marka międzynarodowa, którą operator może rozwijać jednocześnie na wielu rynkach, np. w Niemczech i Polsce. Oczywiście ofertę rożni szerokość asortymentu, który uzależniony jest od stopnia rozwoju społeczeństwa i poziomu edukacji konsumentów w danym kraju.

W związku z tym, że Polacy żyją w biegu, oszczędzają czas i szukają rozwiązań, które mogą im w tym pomóc można założyć, że oferta produktów pod "nową" marką będzie systematycznie przez Lidla poszerzana.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ponad 600 supermarketów.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Asia 19.02.2021

    Pierogi ruskie i z mięsem - kupiłam pierwszy i ostatni raz. Grube ciasto, farszu tyle, co kot naplakał. Mięso jak pasztet.

  • Asia 19.02.2021

    Pierogi ruskie i z mięsem - kupiłam pierwszy i ostatni raz. Grube ciasto, farszu tyle, co kot naplakał. Mięso jak pasztet.

  • Ewa 07.01.2021

    I pakują żywność np. uszka w plastyki 07, czyli takie które nie powinny być wykorzystywane do pakowania żywności. Nigdy więcej tego badziewia nie kupię.

  • Miki 23.10.2017

    Lasagne była ok teraz już wiecej beszamelu jak makaronu i sosu Boloneze, juz przestalem kupować bo nie lubie jak ktos ze mnie frajera robi.

  • trzeba walczyć 03.01.2017

    Nie chodzę do nich na mnie nie zarobią a pani Dorota i Karol chociaż ich lubiałem teraz są dla mnie przegranymi na całej lini.
    Powodzenia.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.