22.02.2021/10:50

Lidl rusza z kampanią "Praca na lata". Sieć chce pozyskać nowych pracowników do sklepów i magazynów

Świeżo po ogłoszeniu nowej podwyżki wynagrodzeń pracowników, sieć Lidl uruchamia kolejną odsłonę kampanii employer brandingowej pod hasłem "Praca na lata". Dzięki tej akcji dyskontowy operator chce przyciągnąć nawet 2,6 tys. nowych pracowników tylko w tym roku.

Kampania employer brandingowa rozpoczęta została we wrześniu. Teraz rusza jej nowy etap, powiązany z komunikowaniem nowych warunków zatrudnienia. Bohaterami najnowszej odsłony kampanii są pracownicy Lidla, Iwona i Tomasz, którzy w klipach wideo opowiadają o tym, jak wygląda praca w dyskontowej sieci.

Niedawno Lidl poinformował, że od marca 2021 r. pracownicy jego sklepów rozpoczynający karierę będą zarabiać od 3 550 zł brutto do 4 350 zł brutto. Po roku pracodawca gwarantuje podwyżkę płacy do poziomu od 3 650 zł brutto do 4 550 zł brutto, a po dwóch latach stażu wynagrodzenie wzrasta do poziomu od 3 900 zł brutto do 4 800 zł brutto.

Oprócz tego zarząd Lidla zdecydował o wypłacie jednorazowej nagrody rocznej, wahającej się w przedziale od 50 proc. do 100 proc. wynagrodzenia konkretnego pracownika. Taki bonus otrzyma każdy z minimum półrocznym stażem pracy w Lidlu.

Nowa odsłona kampanii „Praca na lata”, która prowadzona jest w wielu kanałach komunikacyjnych, rozpocznie się 22 lutego.

Lidl rusza z nową kampanią employer brandingową (fot. mat. prasowe)

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także