04.06.2021/15:06

Lidl ruszył ze szczepieniami dla pracowników. Kiedy i gdzie będą mogli się zaszczepić?

Sieć Lidl Polska ruszyła w ramach programu szczepień za pośrednictwem pracodawcy ze szczepieniami dla pracowników przeciw COVID-19.

Lidl Polska uruchomił program szczepień przeciw Covid-19 dla swoich pracowników. Proces rejestracji osób, które wcześniej zadeklarowały chęć wzięcia udziału w akcji trwa od 28 maja. Pracownicy zostaną bezpośrednio poinformowani o miejscu, dacie oraz godzinie podania szczepionki. Szczepienia będą odbywać się w Centrach Medicover lub placówce dedykowanej w najbliższy weekend 4-6 czerwca. 

- Już od marca zgłaszaliśmy gotowość przystąpienia do programu szczepień. Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska. Cieszymy się, że nadszedł czas, w którym możemy oficjalnie zagwarantować szczepienia zainteresowanym członkom naszego zespołu. Wierzymy, że takie działanie może przyczynić się do ograniczenia rozprzestrzeniania się pandemii w kraju, równocześnie zwiększając komfort zakupów oraz pracy w placówkach sieci – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Przypomnijmy, że pracownicy Lidl Polska nieustannie są wyposażeni w maski ochronne, do dyspozycji mają również płyny i środki do dezynfekcji. Stanowiska kasowe cały czas pozostają odgrodzone szybą ochronną wykonaną z plexi. Sieć z powodu epidemii przyspieszyła również prace nad funkcjonalnością Lidl Pay w aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dokonywanie płatności mobilnych. Obecnie już wszyscy klienci Lidl w całej Polsce mogą skorzystać z tej możliwości i płacić za zakupy, wyłącznie korzystając ze swojego smartphone’a oraz aplikacji Lidl Plus (opcja płatności Lidl Pay).

Pracownicy Lidl Polska otrzymują wynagrodzenie – wyższe od średnich zarobków w handlu, a także szereg dodatkowych benefitów jak np. prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport oraz ubezpieczenie grupowe. Ponadto w lipcu br. sieć uruchomiła nowy  Program Wsparcia Pracowników. Dzięki niemu pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i  psychologii. Sieć podkreśla, że bez względu na charakter problemu, szeroki zakres wiedzy specjalistycznej dostępnej w ramach programu może pomóc w dokonaniu pozytywnych zmian i poprawić jakość życia. Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez Internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11 200 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 770. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także