29.06.2018/10:48

Lidl. Więcej na radość z życia – eksperci analizują nową kampanię marketingową

Trwająca obecnie kampania marketingowa Lidla różni się od poprzednich. Nowy koncept wydaje się odchodzić od promowania produktów w ramach nieustającej wojny cenowej na rzecz „sprzedawania emocji”. Ponadto, zamiast celebrytów w spotach pojawiają się „zwykli ludzie”. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl zapytała ekspertów od marketingu, jak oceniają ten ruch. Czy będzie skuteczny? Czy niesie z sobą zagrożenia?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.